Powrót do domu.

Czekałam w łóżku na niego, niedługo powinien już być w domu, jestem tak bardzo rozpalona pragnę Go bardzo. To tak długo już trwa, nie mogę już dłużej czekać,... W pewnym momencie wychodzi do naszej sypialni, jak zwykle bardzo zmysłowy, i cholernie przystojny. Wzrok jego zawsze mnie przenika na wskroś. Tyle pożądania i pragnień w jednym mężczyźnie.


Jest wszystkim, czego mogłam kiedykolwiek chcieć, mój kochany Skarb- wzdycha
-Witaj Kochanie, jak minął dzień- uśmiecha się
-Cześć Skarbie, a dziękuję dobrze.
-Byłaś grzeczną dziewczynką?
-Yyy starałam się - rumieni się.
Niezła jesteś mała, wiesz?- Podchodzi i składa mi namiętny pocałunek.

  
Uwielbiam, gdy jest tak blisko mnie, kiedy mnie dotyka cała drżę. Moje ciało jest idealnie dopasowane do jego rąk. Każdy jego ruch, powoduje, że rozpływam się.
Mój mężczyzna budzi żądze u wielu kobiet, niejedna chciałaby go mieć w noc i w dzień. Na szczęście on pragnie tylko mnie, mam nadzieję, że tak już zostanie na zawsze.




Komentarze

Popularne posty