Historia Krystyny i Pawła.

 Historia Krystyny i Pawła, to opowieść o parze, która stara się odnaleźć ponownie drogę do uczucia, jakim się kiedyś darzyli.
Gdzieś się zgubili, czy odnajdą się na nowo?
Poszukując zgubionego szczęścia część 1(Oczami Krystyny).
Dlaczego tak mi źle?- Nie wiem, co się ze mną dzieję, czuję ogromny ból, niestety nie fizyczny. Dawno, mnie już nic nie cieszy, odczuwam nieustannie psychiczny dyskomfort. Czegoś mi brakuje, chociaż mam wszystko.  
Jestem niewdzięczna? – Chyba przemawia przeze mnie hipokryzja.  
Mam mężczyznę, który twierdzi, że mnie nadal kocha, jednak ten żar gaśnie, może problemem leży po mojej stronie, a może chodzi o to, że Paweł pracuje poza domem, prawie cały czas jest w delegacji, ja jestem praktycznie sama. Wiem powinnam się cieszyć, bo wraca do mnie, niekiedy tylko po, to żeby się przespać, ale jednak… Tylko nie jestem pewna, czy tego właśnie pragnęłam, nie o tym marzyłam, życie to nie bajka, więc obudź się księżniczko. Najwyższy czas, by zejść na ziemie, to nie jest scenariusz z komedii romantycznej, nie będzie szczęśliwego zakończenia.


Komentarze

Popularne posty