14 .03. 2018 r


14 .03. 2018 r


Mój drogi pamiętniczku- Pozwólcie, że  tak nazwę kolejny kawałek pustego papieru. Muszę od czegoś zacząć , nie wiem, jak poradzić sobie z burdelem we własnej głowie. chodzę  do szkoły, codziennie ją mijam, a ona nie zwraca na mnie uwagi, to nie  jest w ogóle dziwne jestem praktycznie niewidzialny.- dla całego świata.


Moja ciotka coraz częściej mówi, że ma dosyć zajmowania się taką życiową sierotą jak ja.  Śmieszne czyż nie?-  od wielu lat, ma mnie totalnie gdzieś i jeszcze twierdzi, że się mną zajmuje. Chyba sama próbuje w to wierzyć, Zakłamana jest jak mało kto.







Opiszę wam teraz typowy dzień w szkole. jestem takim  szkolnym frajerem.
dosyć- użalanie się nad sobą niewiele zmieni. Zmieniłem zdanie nie będę o tym pisać.
Tak sobie pomyślałem, że założę profil na jednym z portali społecznościowych Poprosiłam jedynego swojego kumpla ,żeby pożyczył mi smartfona z dostępem do internetu- jeszcze nie tak dawno byłem jedynym, który nie ma dostępu do  sieci- kompletny odludek.
A więc, założyłem sobie profil o nazwie  Prędkość Namiętności.
Rozpocząłem pisanie bloga- teraz właśnie macie wątpliwą przyjemność czytać mój tekst, Chciałbym wiedzieć Co o tym myślicie Postaram się pisać, kiedy tylko będę miał taką możliwość.
To tylko sen i-piękna czerwona suknia faluje na wietrze podczas tańca ,ja jestem tak blisko że mogę ją mieć na wyciągnięcie ręki. Miłość poplątana z taką namiętnością ,jakiej jeszcze nie  zaznał nikt.
Opiszę, wszystko, co zdarzyło się w moim nudnym życiu.
Oto jest mój drugi wpis- czas  start!!!

Wydaje się być taka niewinna, krucha jak kwiat, ale  ja wiem, że to tylko pozory- ta kobieta ma w sobie wielką moc, nikt nigdy wcześniej mnie tak nie przyciągał. zrobię wszystko żeby , była  ze mną. Na początek napiszę list -Wyślę mailem i podpisze  prędkość namiętności, a teraz moi szalony czytelnicy czekajcie z niecierpliwością na treść tego listu.
Jest wszystkim czego pragnę, spełnieniem moich  najskrytszych marzeń niedoścignionym szczęściem,  spokojem, radością, nagrodą ,karą, przekleństwem i wiarą- taka piękna istota stworzona przez samego Boga, a opętana przez diabła w najczystszej  postaci.
pozdrawiam

niżej podpisany- tajemniczy dziwak w okularach, który zaprasza w podróż do namiętności.


Komentarze

Popularne posty