Nieznajoma – Pisarka ( nowy cykl) w formie pamiętnika

 

 






Drogi Pamiętniczku  jest 19.04.2021



 Dusza krzyczy, tak dogłębnie ze aż bolą mnie uszy. Nikt poza mną nie słyszy tego bólu, który przeszywa mnie do samych kości,  nie pomoże żadna tabletka przeciwbólowa. Dlaczego nie może być tak jak wcześniej, CHCĘ NA NOWO NAUCZYĆ SIĘ BYĆ SZCZĘŚLIWA…Nie umiem !!! Najgorsze jest to poczucie bezradności. Bardzo niewiele razy w swoim nędznym  żuciu, byłam szczęśliwa. Teraz egoistycznie czuję się na drugim miejscu tak boleśnie na drugim, nigdy bym nie pomyślała ze tak to się skończy. Moje życie usłane różami nigdy nie było i wygląda na to że nie będzie. Pogodziłam się z tym, ale trudno z poczuciem niższości istnieć.

  Matką Prawdziwą nigdy nie zostanę, to się czuje! Mam tyle niespełnionych marzeń. To głupie ale mam wrażenie, że muszę za tą miłość zapłacić i płacę za nią tylko nie wiedziałam ze ona będzie aż tyle mnie kosztować, po raz kolejny usłyszałam może nie dosłownie, ale mam wrażenie że o to chodziło, przesłanie było jedno nie nadaję na matkę, cokolwiek zrobię dla córki mojego męża to i tak będzie zbyt mało.

cholernie brakuje mi ,tych motyli w brzuchu, CZASU który był tylko dla nas, już  nigdy nie będzie tak samo!!! cokolwiek byśmy nie robili, przegraliśmy tą bitwę o nasz związek. Inne  priorytety się pojawiły i zapominały o nas.

Już nie patrzysz na mnie tak jak kiedyś. Nie ma tego czegoś co dodawało nam tlenu i siły do walki z tymi cholernymi przeciwnościami losu, jednak chciałabym CI podziękować  za te wspólne lata.

Nieznajoma – Pisarka ( nowy cykl) w formie pamiętnika

Komentarze

Popularne posty